LIVET VÄNDER

Hej på er. Har inte bloggat alls på ett ganska bra tag nu men det är av en anledning. Eftersom att allmänheten fått reda på det nu så känner jag att jag kan berätta här i bloggen. Min älskade mamma har lämnat oss. 12/3-2012 så blev hon påkörd och klarade sig inte. Så svårt att förstå. Begravningen har varit och den var underbart fin.

Vila i frid mamma, jag älskar dig. Nu och för alltid. <3

Mitt liv har vänts upp och ner, min värld har stannat. Jag må se stark ut men jag bryter ihop på insidan. Men jag ska vara stark. Försöka iallafall.

bloglovin

Kommentera Här!
Postat av: elin

kajsa, de är hemskt de som hänt, o jag sänder dig all styrka! Jag finns för dig varje dag, hela tiden! du betyder oerhört mycket min vackra vän! älskar dig bebis! <3

2012-04-02 @ 18:09:54
URL: http://elinpettersson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej Kajsa



Du känner inte mig. Jag beklagar sorgen & önskar dig all styrka i din sorg. Jag passerar olycksplatsen dagligen & blir lika ledsen varje gång. var stark och ta hand om dig fina du! Tänker på dig & sänder dig styrkekramar.

2012-04-02 @ 21:04:10
Postat av: Malin

Älskade vän, du är den starkaste, underbaraste, bäst, vackraste vän som finns, ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET VÄNNEN!

2012-04-08 @ 22:11:04
URL: http://malinsperspective.blogspot.com
Postat av: Carolina ~ foto

Fortsätt kämpa och var stark! Mina tankar finns hos dig, även om vi inte känner varandra ett dugg. Kämpa på, du klarar det här!

2012-05-08 @ 20:49:16
URL: http://cafoto.webblogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg ?

Din E-post ? (Det är bara jag som ser)

Din blogg ? :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0