SÖNDAG

Då var det söndag igen vilket innebär skola imorgon, fy! Vill ha sommarlov NU!
Min helg har iallafall varit sjukt bra. Älskling sov hos mej i fredags och på lördagen följde han med och firade min morbror som fyllde 25. Först åkte vi till Västerås med resten av min släkt och där fick morbror sin överraskning, ett fallskärmshopp! Vi fick se när han hoppade och lite senare åkte vi alla hem till mormor för middag. De blev en mysig dag! Kvällen spenderades hos älskling tillsammans med hans 2 vänner. Sov kvar där och idag firade vi hans 2 systrar, fika med hans släkt och lite annat mysigt!

bloglovin

Kommentera Här!
Postat av: Alexandra

Fin blogg! Allt bra?

2012-03-30 @ 21:46:40
URL: http://alexandrasblogg.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg ?

Din E-post ? (Det är bara jag som ser)

Din blogg ? :

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0